/A

Heej , har vart på träning o ska strax duscha. Efter skolan var jag med emelíe, vi typ  kollade lite julklappar att köpa till sina nära och kära! Haha, aja . Jusste har kommit till level 15 på farmville !!! Snart köra jag om dej sara ! Haha, jag nördar jag vet. Måste sluta med såhär tråkiga inlägg, nu har jag ätit, nu ska jag sova, nu ska jag gå till skolan, nu har jag kommit hem från skolan etc. tråkigt. Måste skriva okm roliga saker! Något förslag om vad jag och sara kan skriva om ? Någon tävling kommer snart förhoppningsvis !
Är inte hemma så blir inga bilder. Ännu tråkigare.
jaja, men vad kan man mer säga än...

Hahahahahahahahahahaha, jag vill ha lätt !
Jusste, idag är det Desterate Housewives kl 9

xoxo - Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan ni skriva på bloggen hur man gör en header för det finns nog ganska många som inte vet???:D<3<3<3

2009-12-01 @ 21:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0