Manda, Cladia, Hanna, Sophi!

Har nyss kommit hem, Eller jo för länge sen men iaf jag var jag med ''rubriken''.
Kul kväll faktis om jag får erkänna ;). Jag och Manda mötte upp Hanna och Sophie i tc, sen så mötte vi Claduia på NK. Vi ar i stan lite för Hanna skulle köpa en present till sin bror. Juste det var en jättemysigt marknad, där köpte jag ett  äpple med någon god sak på haha jag vet vad ni tänker ''I don't care!'', haha men det var iaf gott!

Efter att ha varit i stan så åkte vi hem till Hanna. Vi tittade på film. Vi såg djävulen bär prada. Ganska bra men den var lite långtråkig. Typiskt mej att skriva den här menningen just nu men jag har ont i min jävla arm! Tror den kommer dö snart? japp. Sedan så åt vi alla där, det var potatis och en gryta, gotti! Efter det så åt vi glassii,gotti! Man kan kalla det här tjejmiddag tror jag? Aja, efter det så gick vi ut och tog lite bilder.

Hannas&Sophis blogg!
Mandas blogg! Claudiais blogg! (Cladia har förstörst sin blogg)!

(Det kommer va dålig kvalite på bilderna eftersom det är mobilkamera)

Sophie sötnosen!

Stan

Hanna bebo!

Loveu

Sötnosar!

Cute!

Wearethebest!

Hejla gänget

Here again

Mina bebisar

Mina småå småå beeebisar

Claui:)

amanda and I

Here again

Here I am! Ser ni mitt hår där vid benan. Det ser inte ut som jag har där


xoxo-saaraaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH BÄSTA KVÄLLEN :) <3

2009-12-05 @ 23:17:27
Postat av: hanna

På den du har skrivit "Hanna bebo" haha det är Claudia ! :) love us <3

2009-12-06 @ 21:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0