Matchens lirare

Hej alla söta läsare! Jag har inte gjort så mycket mer idag än handboll. Vi hade två matcher som vi vann. Och så tittade vi när 98 och 93 spelade. Gud vilken match det var när 93 spelade. De mötte skogås. Det stog jämt lika. Ungefär 10-15 st fick utvisning. Och i slutet var det 10 sekunder kvar det stog 23-22 till skogås och vi hade anfall, synd så gjorde vi inget mål fast men men. Jag tror det här var en av deras värsta matcher. Min röst är nästan död. Jag skrek så jävla mycket. -HEJA SPÅRET!!. Haha.

Eftersom jag inte tog bilder så blev det en matchens lirare.

Tittade nyss på hemsidan. Då såg jag att Shave och Jossan blivit matchens
lirare! Josssan blev det i första matchen och Shave i andra.
Jooossannnnnnnnnnssssssssssbloggggghääär!
Supersöööta Jossan!

Shave sötis! (bilden är 2 år gammal!)


Älskar er ! Haha :)
xoxo-sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0