SÅ ATT NI VET HÄRMAR JAG INTE DESSIE

Nej, jag härmar inte dessie med det där att lura folk att jag klippt mej. Jag hade faktis ingen anning att hon hade lurat. Jag läste inlägget (nu) att hon hade lurat det där med håret. Jag hade bestämt det för länge sen men aldrig gjort det. Jaja men inlägget går ut på att jag INTE HÄRMAR HENEN!
Jaja jag har inte klippt mej så att ni vet. Jag fattar inte ens vrf alla jag sagt till gick på? Hahah!





Nu ska jag ge ett par enkla steg hur du ska luras!
Sett upp håret i en hög toffs

Dela håret i 2 delar. (jag gäspa precis) drf e handen över munnen

Man kan inte ta en hel bild på sej själv man måste ha en bild så att
man ser halva håret, för annars ser man toffsen.

resultatet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0